İzleyiciler

4 Eylül 2011 Pazar

Clutch ve Portföy

 Yazlık çantaları yaz bitmeden ortaya dökelim dedim. Portföy ve clutchların zamanı yok elbet ama kara kış ortasında pek cırt renkler münasip kaçmıyor bazen. Yazın tercihim mini mini çantalardan yana, hemen içine bir cüzdan bir telefon bir ruj bir de para atmalık ama kışın işin rengi değişiyor. Nedense insan daha çok şeye ihtiyaç duyuyor gibi geliyor. Elde tutmak eldivenlerden ötürü beni bazen rahatsız ettiğinden tercihim genelde postacı modeller, taşıma derdi olmadan hemen yanıbaşınızda mis gibi çantanız :)
 Çanta mı ayakkabı mı.. Ben bir çantaseverim. Uzun süre ayakkabı almayabilirim ama uzun süre çanta almadan mümkün değil yapamam. Ayrıca nerden olduğu da mühim değil, beğendiğim herhangi bir çantayı edinebilirim, yeter ki şık görünsün yada işlevsel olsun. Yaz okuluna kaldığımdan mıdır bilmem ara ara kocaman çantalar takıyorum ki defteri kitabı alıversin içine diye :) Niyetim de bir büyük siyah bir de kahve tonlarında kışlık çanta almak var ama ondan önce madem yolum İstanbul'dan ziyade Ankara'ya düşüyor hem biricik ablamı ziyaret, hem H&M'e hoşgeldin! deme maksatlı hemde sırada ki favorim Wear a Smile'in bu postunda kullandığı, Beymen Blender'dan alınmış, aslında amacı macbook case olmak olan ancak portföy olarak da mis gibi kullanılabilen Marc Jacobs'u edinmek amaçlı bir Ankara seyahati düşünmekteyim :)
 Büyüklerdense küçük çantalara bir gözatalım istedim. Büyük çantalarım için daha sonra bir post yapabilirim :)

Beyaz omuzdan asmalı çantayla başlayalım. İçi oldukça derin, çok kullanmasam da ara ara işimi görmüyor değil :))

Madem rafya trendi var öyleyse anneciğim ver bakalım bana bu çantayı dedim :)


 O cüzdanı oraya kutu çantayla özdeşleştirdiğim ve onları beraber kullandığım için koydum, kendimce amacı var :))


İşte tam da bu noktada fotoğraf makinesinin şarjı bitmiş ve ben, sona kaldığı için bu resmi telefonla çekmek zorunda kalmıştım. Ondan sebeple zaten kalem kutu kıvamındaki Zara'nın bu el çantası iyice dikiş nakış çantasına dönmüş :)

Bir piton aşkım var evet, inkar etmiyorum :)

İçinde hem lame hem dore renkler olduğundan simli portföy birçok elbisenin kurtarıcısı durumda. Parlak taşlı gümüş çanta ise çok sevdiğim(!) bir arkadaşımdan, çok uyumlu kolye ve küpe takımı ile hediye idi. :)

 Resimlere bakınca model ve renklerde aslında ne kadar sabit olduğumu gördüm:) Bir pembe, mor, efendime söyliyim mavi çantamda olabilirmiş, en kısa zamanda bu edinmem ve bu tutumumu aşmam dileklerimle :))

3 yorum:

Barbygirl_here dedi ki...

Fotograflara bakinca bende "clutch almam lazim" dedim,ufak cantalar pek benlik degil :) Ama tabi ozel geceler icin $art ^_^
Cok guzeller seninkiler de ^_^

Kuzununannesi dedi ki...

cok cıcıler en sondakı parlak olannın tassızından var bende de zıncırı de var en sevdıgım cluchlarımdan....sevgıler

rebeltakipte dedi ki...

bende çanta renklerinde genelde tutucuydum siyah,krem ve kahvenin dışına pek çıkmazdım ama bu yıl renk modasıyla diğer renklerede yer açtım :))