İzleyiciler

9 Mart 2012 Cuma

Elif'e Neler Oluyor ?

Bu aralar bana neler ilham veriyor? Bir şeyler bana ilham veriyor mu :o
Eskişehir'in ayazı soğuğu mu, okulun bıkkınlığı mı dersiniz, bitmek bilmeyen kış, hala hayata geçiremediğim ve aslında bunun için mutlu olduğum nerden baksanız 10 kıyafet kombini, bu sebeple biraz daha sürsün istediğim soğuk havalar,  o laa 3 yeni yüksek ökçe pabucum, yaklaşan doğum günüm vs vs arasında gelgitler yaşarken günlük baktığım siteler yada facebook pagelerde öyle güzel resimler var ki insanın alışverişe aşkı, modaya tutkusu x10 oluyor :)
Üzerinde uğraştığım sanal butik blogum için bana şans dileyin!
Gerçekten 0 ve çok çok az&temiz kullanılan ürünler olduğuna sizi temin ederim :p

Sırada pek hoş resimler var :)









                                                                       
                                                                              haha ;)

                                                                                                 xoxo :*

3 yorum:

LILA MOONLIGHT dedi ki...

Cok guzel seyler paylasmissin, ozellikle 3. resmi cok sevdim ve de Coco nun sozunu. Ziyaretin ve yorumun icin cok tesekkur ederim : )

Aicha Dalgic dedi ki...

heeyy tuula vintagi tanidim :)))

paylasim için tskrler

www.weepsstyle.blogspot.com

Fiona loves beautiful things dedi ki...

great pictures
i love the first one

you have a great blog
maybe we can follow each other

kisses from france