İzleyiciler

21 Nisan 2011 Perşembe

Ünlüler de Pişti Olur :)

Bir şey pahalıysa kolay kolay kimse alamaz, gönül almak elbet ister, bütçe müsade etmez. Gider alırız mağazalardan daha uygun fiyatlı kıyafetleri, onu da herkesin üstünde görür sinirleniriz, hevesimiz kaçar. Herkes giydikten sonra bir şeyi ne anlamı var yahu ? En iyisi para vermeli kart cüzdan sermeli ortaya ki kimse de görmeyelim aynı şeyleri, Kızılay people olmayalım.
  Hadi canım ordan!
Bakınız ünlülerimiz çuvalla para döktükleri kıyafetleriyle nasıl pişti olmuşlar :)
Tabikii kime daha çok yakışmış, kim giymese daha iyiymiş karar bize ait :)

Jennifer Hudson ve Kim Kardashian Alexander McQueen apoletli üstleriyle çarpışıyorlar. Bence Kim dekoltesi ve topuz yaptığı saçlarıyla Jennifer'a göre kıyafeti daha iyi taşımış. Hudson'un içindeki o dantel şey bayağılaştırmış kıyafeti. 

Freida Pinto Vs. Paris Hilton. Bu Marchesa elbiseyi ben pek beğenmedim zaten. Paris krem Louboutin'leri giymekle daha iyi yapmış çünkü diğer ayakkabı biraz boğmuş elbiseyi gibi geldi bana. Üstelik Freida'nın elindeki çanta çok alakasız değil mi?

 Amber Heard ve Patti Stanger'in Dolce&Gabbana elbiseleri leoparı iri çiçek desenleriyle birleştirmiş, alt kısmı bandaj etekten oluşuyor. Ben gördüğüm an aşık oldum elbiseye ve bence ikisine de çok yakışmış.


Jessica Alba Vs. Selita Ebanks. Birinin narçiçeği veya ışıktan da o renk çıkmış olduğunu düşündüğüm, diğerinin kırmızı Valentino elbisesi sade, tek omuz ve fırfırlı detayları var. Tek el belde pozunu da vermişler ama bilemedim kime daha çok yakışmış.


Brandy ve Jennifer Stone, Karen Zambos Vintage Couture elbiseleriyle karşımızdalar. O bembeyaz, biraz da tombili bacaklara olmuş mu o elbise hiçç??

Emmy Rossum, Jessica Alba'yla pişti olmuş. Sebep Gerard Darel elbiseleri. Olurlar, abartılcak bir şey yok. Günlük hayat bu. :) İkisine de çok yakışmış derim ben.


Hanımların elbisesi Lipsy London. Zaten dekolteyi verince Adrienne Bailon da Kendra Wilkinson'da gayet seksi olmuşlar. Tam puan:)


Ben bir Jennifer Lopez hastası olduğum için değil ama adil olalım bu Chloé elbise daha dişi, daha sahibini bulmuş görünmüyor mu J.Lo'da ?? Üzgünüm Jennifer Hudson but you are dismissed!


Danie Ramirez ve Sofia Vergara'da pişti ünlülerimizden, hemde D&G elbiseleriyle. O nasıl bir duruş, nasıl bir kıyafet taşımak, nasıl bir asalet?! Sofia evet senden bahsediyorum :)


Peki ya Liv Tyler mi yoksa Kanye West'in Givenchy'si mi :)


Diğer fotoğraflar için facebook/kizlarlaadanzye 'ye gözatmanız yeterli :)


via:peoplestylewatch.com

Hiç yorum yok: