İzleyiciler

17 Kasım 2011 Perşembe

Ajda for Twist

 Ajda Pekkan'lı Twist'in sınırlı sayıdaki kış koleksiyonu da görücüye çıkmaya başladı. Fiyatlar gereksiz uçuk, kesinlikle değer, hemen bir tane edinmeliyim, aman hiç beğenmedimler ağızdan ağıza dolaşa dursun, benim edinmek istediğim kesinlikle kazak formlu payetli üst. Resimlerde çok fazla photoshop kullanılmış, öyleki tanımayan birine (o da elbette ülke dışı biri olur:)) Ajda Pekkan'ın yaşını söyleseniz, yüzünüze bir garip bakar.. Tüm koleksiyonu mağazalarda inceleme fırsatınız olsun diye favorim olan parçaları sunmak istedim :)



Kalp kalppp kalppp :)
 Ve işte bu tuluma bakılırsa korse kemer olan 'statement belt''ler hem LV ile başlayan fetiş akımına gaz verecek hem de mini mini ince belleri daha bir narin gösterecek :)




2 yorum:

Unknown dedi ki...

Tatlım bu koleksiyonu çıktığı günden (ve hatta öncesinden) takip eden birisi olarak benim de favori parçamın park kaptık a olduğunu ve o statement kemeri ilk fırsatta edineceğimi söylemek istiyorum :) limited olduğu için fiyatlar biraz uçuk ama geçen sezon almayıp pişman olduğun ve bir daha da bulamadığım pantolonu düşününce çok çok sevdiğim parçaları almaya değer diyerek ilk günden bir iki şey kaptık canım :)



BeTwin Us

Elf in Alphabet dedi ki...

Dilem, zaten o kemeri sende düşünüyorum da şahanee olur, hemen kap bir tane :)